31 jan. 2011

hungrig men ont i ansiktet

Jag har varit förkyld och haft väligt ont i ansiktet i ungefär en vecka, men har inte tänkt på det mer. men nu har jag fått mer smärta och det är helt snurrigt när jag blundar :( har tydligen bihålsinflammation, skitkul nä.
var helt hängig i skolan idag, men kändes att det var bättre att gå så man kunde redovisa svenskaarbetet, men jag får se hur jag mår i natt och imorgon, så kanske stannar hemma och besöker hälsocentralen och kanske får tabletter (?)

sådär känner jag mig just nu ungefär :( ------>






jaja, nu ska jag ta fram mat tills älskling kommer tillbaks hem, sen ska vi ätaaaaa. mums :)

kanske är sista inlägget för idag, isåfall hörs vi imorgon :)

chacha

1 kommentar:

  1. Usch då :( Krya på dej!!!

    Va ska ni äta för gott då? :)

    SvaraRadera