2 feb. 2011

oj va dåligt jag uppdatera igår. :( sry

men ja gjorde inte så mkt ändå, så fanns liksom inte så mycket att skriva om, men jag ska bli bättre, LOVAR! :)

iallafall så är jag hemma från skolan idag också, känner mig mycket bättre men har fortfarande ont i mitt ansikte :( så de va bäst att va hemma kände jag.

ska inte göra så mycket idag heller, bara vara hemma och vila och vara med min pojkvän :)

det vart ett snabbt inlägg nu eftersom jag ska åka till en affär som heter owes, billigt o bra till våran nya lägenhet osv. LÄNGTAR, VILL FLYTTA NUNUNU!

vi hörs senare när jag kommer hem, tjarå! :)

1 kommentar:

  1. Du e fortfarande duktig som updaterar så ofta :) Tycker int att du ska känna press att updatera om det inte händer nåt speciellt :) Det ska ju va kul att updatera å inget måste :)

    Krya på dej nu snart :) KRAMAR!!

    SvaraRadera